Ads Area

GK quiz

please like, subscribe and share our youtube channel//you can also join our guidance course on our website:-Khushi Academy Live or Selection in my way

1.কোন জগতে "মূন্ডর" নামে একটি গ্রহ আছে?
মঙ্গল
বুদ্ধ
বৃহস্পতি
শনি
please like, subscribe and share our youtube channel//you can also join our guidance course on our website:-Khushi Academy Live or Selection in my way

2. প্লুটো কত সময়ে একটি সপ্তাহে ঘুরে?
১ সপ্তাহে
৩ সপ্তাহে
৫ সপ্তাহে
৭ সপ্তাহে
please like, subscribe and share our youtube channel//you can also join our guidance course on our website:-Khushi Academy Live or Selection in my way

3. সূর্যের চারটি অপরিবর্তন গ্রহ কোনটি?
মঙ্গল
বৃহস্পতি
উপগ্রহ
বুদ্ধ
please like, subscribe and share our youtube channel//you can also join our guidance course on our website:-Khushi Academy Live or Selection in my way

4. কোন গ্রহের চাঁদে অমিল পাওয়া যায়?
বুদ্ধ
শনি
বৃহস্পতি
মঙ্গল
please like, subscribe and share our youtube channel//you can also join our guidance course on our website:-Khushi Academy Live or Selection in my way

5. সূর্যের কাছে কোন গ্রহে মূলত গ্যাসের একটি প্রাচীর?
বৃহস্পতি
শনি
মঙ্গল
উরণুস

একটি মন্তব্য পোস্ট করুন

0 মন্তব্যসমূহ

Ads Area